DIALOG S PŘEDSEDOU RRTV

Souvisí s podnětem číslo 20071109195312

Televizní divák si neposedí. Hlasitost zvuku se při přechodu z pořadu na reklamy často zvýší až tak, že je třeba sáhnout po ovladači, anebo "zvednout zadek" a pohnout čudlíkem na přístroji. Manažeři koncesionáři placených kanálů dávají (zejména před volbami) prostor především vládním stranám a jsou tu i další problémy. Níže a v příloze jsou podrobnosti.

 

8.5.2009 17:35:39 předseda o.s.PODNĚTY.CZ napsal předsedovi Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV):

 

12. 11. 2007 jsme z adresy [info@rrtv.cz] obdrželi zprávu, že odpověď na podnět http://podnety.cz/podnet-cislo-20071109195312 (s odkazem na http://podnety.cz/podnet-cislo-20040603160007 ) bude na http://www.rrtv.cz/ . Domníváme se, že na podněty reaguje RRTV na nejbližším zasedání a hledali jsme proto reakci na str. http://www.rrtv.cz/cz/files/press/TZ20Rada07.pdfBohužel - bez úspěchu. Můžete poradit "jak na to" ? Problém se totiž může vyskytnout i v případě http://podnety.cz/podnet-cislo-20090427132058 .

 

pá 15.5.2009 13:50 předseda DETV Ing.Václav Žák odpověděl:

 

Dne 8.5.2009 obdržela Rada Váš dotaz ohledně způsobu odpovídání na podněty občanů. Konkrétně jsme vyhledali Vámi uváděný podnět (vámi identifikovaný číslem 20071109195312) abychom zjistili, zda na dotaz bylo odpovězeno. Z databáze Úřady Rady bylo dohledáno, že odpověď byla odeslána e-mailem na adresu Ing. Arnošta Bednáře dne 20.11.2007 (viz příloha).Rád bych Vás informoval, že Rada projednává jednotlivé podněty spoluobčanů nebo společností směřují-li proti konkrétním částem vysílání, nebo konkrétním programům. Dopisy s ostatními dotazy (velmi stručně řečeno) odpovídá předseda Rady ve své kompetenci. Může se tedy stát, že v Zápisu ze zasedání Rady, ev. v tiskové zprávy nenaleznete informace o Vašem podnětu. V každém případě však je VŽDY pisatel informován, jak bylo s jeho stížností, resp. podnětem naloženo.

 

15.5.2009 - Ing.A.Bednář si na takový dopis nevzpomíná a marně ho hledá. Ani u podnětu http://podnety.cz/podnet-cislo-20071109195312 záznam o jeho existenci není. Konstatuje, že RRTV nemá nástroje k "umravnění" zvukařů rozhlasu či televize a p.p. nemá zájem o jejich vytvoření. 
Dnes (opětovně?) doručená kopie 2,5 roku starého dopisu je v příloze tohoto „článku".