KDO, PROČ A JAK MŮŽE UŠETŘIT MILIARDY

Souvisí s podnětem číslo 20100805175814

Autor článku chce občany, úředníky a politiky motivovat ke vkladům podnětu do centrálního „OnLine“ REGISTRU PODNĚTŮ A ŽÁDOSTÍ O INFORMACE, protože je to velice snadné a vysoce efektivní.

 

Co nejstručněji:

1) NAPIŠ SVŮJ PODNĚT.

2) HLEDEJ SKUPINU PODNĚTŮ, které Tě zajímají, případně odděl „zrno od plev“  a můžeš ohlásit průběh realizace libovolného z nich.  (Odkaz na formulář je na ř.10 každého podnětu.)

..............................................................................................................

 

Informace pro „pokročilé“.

3) Využitím FILTRU můžeš zjistit, zda podobný podnět už někdo nepodal.

4) Vyplň a odešli formulář  „VLOŽIT PODNĚT“ . Důležité je i PSČ obce, které je podnět adresován. Podnětům pro kraje, pro centrální instituce veřejné a státní správy je rezervováno virtuální PSČ 66666.

Co následuje?

5) Podnět je automaticky (dle PSČ) přesměrován samosprávě obecního segmentu REGISTRU

6) Pověřený úředník podnět zatřídí a „vyvěsí“.

Hlavní přínosy technologie:

7) V České republice lze ušetřit miliardy korun.

8) Zejména manažeři veřejné a státní správy nemusí pročítat desítky podnětů a mohou řešit ty, které správa REGISTRU zatřídila jako důležité.

9) Každý občan může k libovolnému podnětu odeslat HLÁŠENÍ o úrovni realizace, vyjádřit názor ke způsobu realizace nebo doporučit (např.) jiné znění textu.

10) POSTUP DLE ODSTAVCŮ 1 AŽ 9  PLATÍ I PRO ŽÁDOSTI O INFORMACE.

 

5.12.2017

Zpracoval:  Arnošt Bednář



 

Vložte komentář

Jméno nebo přezdívka :
E-mail :
Komentář :
Opište kód z obrázku, prosím:

Znak @ bude převeden z důvodů ochrany vaší adresy na (zavináč), nemusíte se bát vyplnit pole E-mail.

Zatím bez komentářů

?>